Профіль
Мої замовлення
Обране
Мій профіль
Увійти / Зареєструватися

УМОВИ СПІВПРАЦІ

1.ЗАГАЛЬНІ УМОВИ

  • 1.1.Справжні умови встановлюють порядок взаємодії між Інтернет-магазином-складом Dressa.com.ua і клієнтами Інтернет-магазину-складу Dressa.com.ua - фізичними та юридичними особами, які оформили замовлення за допомогою сервісу «Кошик», розташованому на сайті Dressa.com.ua (далі - сайт).
  • 1.2.Інтернет-магазин-склад Dressa.com.ua здійснює реалізацію і доставку товару по всій території України.
  • 1.3.Інтернет-магазин-склад Dressa.com.ua реалізує товари в роздріб. Дія повернення товару здійснюється згідно закону України "Про захист прав споживачів".
  • 1.4.Оформляя замовлення на сайті, клієнт безумовно погоджується слідувати цим умовам і підтверджує, що ознайомлений з ними.

2.ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

  • 2.1.Оформлення замовлення здійснюється клієнтом шляхом додавання товару в корзину.
  • 2.2.Замовлення вважається оформленим належним чином, якщо:
  • 2.2.1.кліент заповнив усі поля форми, що дозволяють ідентифікувати клієнта і зв'язатися з ним:
  • 2.2.2.2.Ф.І.О. найменування;
  • 2.2.2.3.адреса;
  • 2.2.2.4.контактний телефон;
  • 2.2.2.5.бажаний порядок оплати (способи оплати перераховані в п.5.1.);
  • 2.2.2.6.бажаный вид доставки товару.

3.ПРИЙНЯТТЯ ЗАМОВЛЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНОМ-СКЛАДОМ DRESSA.COM.UA

  • 3.1.Менеджер Інтернет-магазину-складу Dressa.com.ua при отриманні замовлення перевіряє наявність товару і, якщо замовлення оформлене відповідно до пункту 2.2.настоящіх умов, приймає замовлення і виставляє клієнтові рахунок для повної оплати.
  • 3.2. З моменту прийняття замовлення Інтернет-магазином-складом Dressa.com.ua клієнт має право відмовитися від замовлення або вносити в замовлення зміни (видаляти/додавати в замовлення товари, змінювати характеристику товару (колір, розмір, кількість і т.п.). після виставлення рахунку на повну оплату видалення товарних позицій з замовлення не допускається.

4. ФОРМУВАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

  • 4.1.Співробітники Інтернет-магазину-складу Dressa.com.ua формують товари, зазначені в замовленні. Замовлення зі статусом «ВІДПРАВКА СЬОГОДНІ», сформовані і підтверджені до 15-00, відправляються в цей же день. В тому випадку, якщо Ви зробили замовлення в неділю або святковий день, то його формування зсувається на перший робочий день, наступний за днем ​​оформлення замовлення. Город відправки-Харків.
  • 4.2.Уразі відсутності будь-якого товару Інтернет-магазин-склад Dressa.com.ua формує замовлення товарами, наявними в наявність. В разі якщо товар відсутній, а сума замовлення буде нижче встановленого п.2.2.размера, клієнт не зобов'язаний вносити зміни в замовлення. В разі відсутності будь-якого товару менеджер Інтернет-магазину-складу Dressa.com.ua може запропонувати клієнту зробити заміну відсутнього товару на будь-якій іншій товар. За згодою клієнта інший запропонований товар додається в замовлення.
  • 4.3.У момент закінчення формування товарів замовлення менеджер Інтернет-магазину-складу Dressa.com.ua повідомляє клієнта про склад замовлення, відсутності будь-яких товарів, і виставляє клієнтові рахунок на оплату замовлення.

5.ОПЛАТА ЗАМОВЛЕННЯ

  • 5.1.Оплата замовлення здійснюється наступними способами:
  • 5.1.1.Оплата при отриманні (накладна плата);
  • 5.1.2.Оплата на карту онлайн без комісії;
  • 5.3.Оплатити замовлення готівкою можна при отриманні посилки в будь-якому відділенні Нової Пошти. Комісію за пересилку коштів оплачує покупець. Вартість перекладу післяплати становить 20 грн + 2% від суми (збір "Нова пошта"). При отриманні на Новій Пошті (накладений платіж). Оплата на карту онлайн без коміссіі. Оплата замовлення з карти Visa або MasteCard на сайті відразу після оформлення замовлення. Оплата відбувається на сторінці, захищеної сертифікатами безпеки. Ви оплачуєте тільки вартість товару, комісія при оплаті онлайн не стягується.

6.ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕННЯ

  • 6.1.Безкоштовна доставка в усі відділення Нової пошти та Укрпошти при замовленні від 1099 грн. Доставка замовлення до 1099 грн. здійснюеться за рахунок клієнта за тарифами перевізника наступними способами:
  • 6.1.1.Службой доставки «Нова Пошта»;
  • 6.1.2.Служба доставки «Укрпошта».
  • 6.2.Інтернет-магазин-склад Dressa.com.ua вважається таким, що виконав свій обов'язок з доставки замовлення в момент передачі службі доставкі. Ризик загибелі або псування товару після його передачі в службу доставки, відділення «Укрпошти» несе клієнт.
  • 6.3.БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА. Доставка для клієнта безкоштовна в наступних випадках:
  • при замовленні на суму від 1099 гривень: до відділень служб доставки, розташованих в місті клієнта;
  • Інтернет-магазин-склад Dressa.com.ua погоджує спосіб доставки з клієнтом, але має право на свій розсуд вибрати і використовувати будь-який найбільш вигідний для себе спосіб доставки.

7.ПОВЕРНЕННЯ НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ

  • 7.1.Товари належної якості, замовлені на Dressa.com.ua і не підійшли з яких-небудь причин (фасон, розмір, колір), підлягають поверненню та обміну протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, за умови:
  • відсутність слідів експлуатації і носіння;
  • збереження товарного вигляду і споживчих властивостей;
  • наявності оригінальної і неушкодженою упаковки і ярликів.
  • Вартість доставки по поверненню/обміну товару оплачує покупець. *
  • * Виключення: виробничий брак або пересорт (інший розмір, колір або артикул). У даному випадку, повернення здійснюється за наш рахунок.
  • Товари неналежної якості (після експлуатації або з пошкодженими ярликами) замовлені на Dressa.com.ua, обміну та поверненню не підлягають.
  • Процес повернення товару:
  • Заповніть бланк повернення (вкладається в кожну посилку);
  • Надішліть товар і заповнений бланк за адресою, вказаною в ньому;
  • Отримайте гроші банківським переказом. *
  • Термін повернення грошових коштів - до 7 робочих днів з моменту отримання від Вас повернення.
  • * Якщо Ви отримали товар з браком або вам прислали не те, що Ви замовляли, і при цьому Ви оплатили доставку - ми також її компенсуємо.
  • Процес обміну товару:
  • Заповніть бланк повернення (вкладається в кожну посилку);
  • Надішліть товар і заповнений бланк за адресою, вказаною в ньому;
  • Оформіть нове замовлення і в коментарі до нього вкажіть "обмін".
  • Відправка замовлення на обмін здійснюється після його повної комплектації і отримання повернення від Вас.
  • Адреси для повернення:
  • Нова Пошта: м. Черкаси, відділення №13, вулиця Чорновола В'ячеслава, 243/1, отримувач Калязін Єгор Денисович, +38 (063) 472-08-46
  • Укрпошта: 18028, м. Черкаси, вул. Самійла Кішкі 189, ДО ЗАПИТАННЯ, отримувач Калязін Єгор Денисович, +38 (063) 472-08-46
  • Товари, що не підлягають обміну та поверненню:
  • засоби і предмети санітарної гігієни (в т.ч.зубние щітки);
  • парфюмерно-косметичні товари;
  • дитячі іграшки (м'які, гумові, надувні);
  • гребінці, гребені, щітки (в т.ч.массажние);
  • білизна натільна (нижню білизну, купальники, нічні сорочки, піжами);
  • постільна білизна;
  • панчішні і шкарпеткові товари;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • вироби з напівдорогоцінного каміння та ін.


8.НАШІ КОНТАКТИ

ФОП Шалигіна Лілія Віталіївна

Інтернет-магазин

Україна, 61036, Харківська область, м. Харків, Слобідський р-н, пров. Рекордний, буд. 1


З повним переліком товарів і текстом законц України "Про захист прав споживачів" можна ознайомитися тут

Якщо повертається товар не підлягає обміну і поверненню, відправка товару назад відбувається за рахунок клієнта.

У разі невиконання умов, встановлених цим пунктом, Інтернет-магазин-склад Dressa.com.ua має право відмовити в задоволенні претензії про брак або недостачу будь-якого товару.